Яка інформація має бути на етикетці

Яка інформація має бути на етикетці

Багато споживачів сходяться на думці, що виробники не надто піклуються про цільову аудиторію, друкуючи на маркери неповні відомості. Покупця намагаються відвернути яскравою креативної упаковкою, щоб увага не була звернена на склад. Там дрібним шрифтом можуть бути надруковані небажані компоненти: барвники, консерванти, ароматизатори. Хочете, щоб кожен покупець, який знайомий з продукцією, приходив за нею знову? Потрібно бути чесним з ним, надавати виключно правдиві дані. З цієї статті ви дізнаєтеся, яка інформація повинна бути на етикетці.


Держава прагне захистити покупця від невдалого придбання. З цією метою розроблені вимоги до маркування товарів. Виробник зобов’язаний наносити текст державною мовою. Таке правило стосується як створених на території України, так і ввезених в країну з-за кордону виробів. Знаючи, що має бути на етикетці, виробник збільшує шанс, що в покупці продукту будуть зацікавлені.

Що повинно бути на етикетці продуктів харчування?

Для врегулювання питання в 2018 році був прийнятий спеціальний закон. Згідно з ним, правильною є та наклейка, яка містить правдиві дані. Мова тексту – державний, але поруч може перебувати наклейка з перекладом. Функція стікера – повідомляти:

  • Назва.
  • Інгредієнти.
  • Кількість.
  • Дату виготовлення.
  • Термін придатності.
  • Умови зберігання.
  • Номер партії, серії.
  • Назва і місце розташування виробництва.
  • Знаки відповідності при сертифікації, інші документальні підтвердження того, що товар придатний до використання.
  • Харчову цінність: жири, білки, вуглеводи.
  • Енергетичну цінність – калорії.
  • Ціну в гривнях.

Кожного власника харчового виробництва хвилює, що має бути на етикетці продуктів харчування. Відповідно до нового закону, актуальна і обов’язкова інформація про фасованих харчових продуктах.

Важлива роль текстового маркера – попередити про зміст компонентів, здатних погіршити самопочуття. Такі інгредієнти варто виділяти яскравим фоном або шрифтом, що відрізняється від стандартного. Клієнт з алергією або непереносимістю зможе вберегти здоров’я. Потрібно написати, чи був продукт раніше розморожений.

Велика помилка писати на товарах медичні терміни, а також маркетингові хитрощі, згадують про лікувальні властивості. Наприклад, не варто повідомляти про те, що знежирений йогурт – засіб для схуднення. Тепер ви ознайомлені з тим, що повинно бути на етикетці товару.

 

Що повинно бути вказано на етикетці одягу?

Етикетка часто клеїться на бирку або упаковку одягу. Інформаційний маркер допомагає покупцеві дізнатися більше про товар і нерідко допомагає прийняти рішення на користь покупки одягу. На стікері повинні бути розміщені:

  1. Графічні дані, які розповідають, який догляд необхідний виробу і що не варто робити для збереження зовнішнього вигляду наряду.
  2. Найменування.
  3. Склад матеріалу.
  4. Особливості.
  5. Місце виготовлення.

Такі позначення повинні бути присутніми як на текстильних, так і на шкіряних виробах. Маркери повинні кріпитися до упаковки як в стаціонарних, так і в інтернет-магазинах. Подібні заходи – не просто дотримання законодавства, але і підвищення престижу компанії в очах людини, яка прийшла на шопінг.

Що повинно бути вказано на етикетці одягу? Викладайте тільки правдиві дані. Зробіть опис, відповідне певному товару. Наша компанія «СВ-Принт» пропонує замовити бирки на спеціалізованому друкованому обладнанні, а також надасть стрічки з етикетками. У нашій продукції чудові експлуатаційні властивості і прийнятна вартість.

SV-PRINT

Компанія «СВ-Принт» заснована в 2005 році, надає комплексні послуги і різноманітні рішення для підприємств легкої промисловості. Ми не обмежуємо клієнтів в мінімальній або максимальній кількості тиражу.

Наші контакти:

м. Київ, вул. Бориспільська 9,
корп. 9 оф. 204
+38 (044) 334-42-02
+38 (067) 407-87-85
info@sv-print.com.ua